RENDELJEN AKÁR INGYENES SZÁLLÍTÁSSAL!

Gyerek okosóra nyomkövető GPS használata és esetleges hibák

Használat

Használat előtt kérjük figyelmesen olvassa el az útmutatót a helyes beüzemelés érdekében.

A dobozban található egy kis csavarhúzó ami a hátlap leszereléséhez kell, ahová a micro SIM kártyát kell behelyezni (Malbini Q50 Gyerek Okosóra). Újabb modeleinknél a SIM kártyát az okosóra oldalán található portba kell behelyezni. Pár dolgot érdemes elvégezni egy telefon segítségével első körben: PIN kód kikapcsolása Internet kapcsolat ellenőrzése, valamint az apn beállítások felírása (apn név, felhasználónév, jelszó, MCC, MNC)

Kezdő képernyő felső menüsor ikonjai sorrendben: térerő, csengő mód, hálózat jel mely nem minden esetben látható (nyilak fel és lefele mutatnak), helymeghatározás mód (üres ikon: LBS, tele ikon: GPS), óra levételét jelző ikon, akkumulátor töltöttség.(Malbini Q90 Gyerek Okosóra)

Telefonkönyvbe belépve látható a mobilalkalmazásban előre beállított 10 telefonszám, melyek érintéssel hívhatók. A telefonszámok száma modeltől függően változik. Min 2 számot lehet megadni minden készüléken.(Malbini DS18 Gyerek Okosóra)

Hangüzenetek - ebből a menüből küldhetők hangüzenetek a mobil alkalmazásba.

Hangüzenetek megjelenítése: “Press” ikon nyomvatartásával elindul a hangüzenet felvétele, elengedésre pedig elküldésre kerül az üzenet.(Malbini WX Gyerek Okosóra)

Barátok keresése:  két  óra  összeérintésével kapcsolat  hozható  létre  az órák  között, mely alkalmassá teszi az eszközöket hangüzenetek küldésére egyik  óráról a másikra. A mobil alkalmazásból törölhetőek az így szerzett barátok.(Malbini G900A Gyerek Okosóra)

Lépésszámláló alapbeállítás szerint csak a mobil alkalmazásból indítható.

Mobil alkalmazás letöltésére szolgáló QR kód.

Amennyiben sikerrel járt a következő lépés a mobil alkalmazás letöltése lenne. Amennyiben az óra Offline hibát mutat kövesse a lent található utasítást az óra beállítása érdekében.

Offline hiba eseténén

Ha az eszköz nem tud csatlakozni a szerverhez és “offline” státuszban van kérjük ellenőrizze a következőket.

Ellenőrizze, hogy megfelelően helyezte be a SIM kártyát.

Ellenőrizze, hogy a SIM kártya/működő képes-e, illetve engedélyezte a GPRS adatforgalmat.

Ellenőrizze, nem lett-e megszakítva a GPRS szolgáltatás.

Ellenőrizze a gyártó/szolgáltató által a megfelelő paraméterek kerültek-e beállításra. Küldje a következő szöveges üzenetet az óra SIM kártyájára, melyre válaszként az óra elküldi a beálitott paramétereket: pw,123456,ts#

Kisvártatva megkapjuk az óra státuszát. Túl sokat azért nem érdemes várni, itt is igaz, hogy két féle jelszó létezik.

ver:G36S_0.96_SHU_V1.00_1.1.0_2016.08.17_15.09.16; (verzió információk)
ID:**********; (10 számjegyű azonosító)
imei:***************; (imei szám, ami tartalmazza egyébként az azonosítót is)
ip_url:agpse.3g-elec.com; (server címe)
port:8001; (server port)
center:;
slave:;
sos1:;
sos2:;
sos3:;
upload:60S;
bat level:42;
language:0;
zone:0.00;
GPS:NO(0); (GPS jelszint 0-100)
GPRS:OK(19); (GSM jelszint 0-100) - ez jelzi ha intetnet van aktiválva a kártyán

Itt az ip címmel van baj, ezért a következő üzenetet kell küldeni:

pw,123456,ip,52.28.132.157,8001#

Siker esetén ezt a választ kapjuk: [surl,52.28.132,157,port,8001#] 

A számsorozat az európai szerver IP címe. Más kontinenseken mást kell használni:

Ázsia és Óceánia – 54.169.10.136

Észak-Amerika – 54.153.6.9
Dél-Amerika – 54.207.93.14

Ha az óra nem tud GPRS kapcsolatot létrehozni: Amennyiben a képernyőn nem található meg az E betü akkor ezt kell megoldani ugyanis nincs Adat kapcsolat. Ehhez egy telefonról a következő üzenetet kell elküldeni:

pw,123456,apn,online,,,21601# - Telenor 

pw,123456,apn,internet,,,21630# - Telekom 

pw,123456,apn,internet.telekom,,,21630# - Telekom

pw,123456,apn,internet.vodafone.net,,,21670# - Vodafone előfizető

pw,123456,apn,vitamax.internet.vodafone.net,,,21670# - Vodafone feltőltő kártya

pw,123456,factory# - gyári beállítások visszaállítás

Fontos, hogy minden kisbetűvel legyen beírva. Sikeres beállítást követően egy válasz sms-t kapunk: "apn:online,user:;passwork:;userdata:21601. Ha viszont pár perc elteltével nem kapunk választ, annak két oka lehet. 1. nincs egyenleg a kártyán, 2. nem megfelelő jelszót használtunk. Az 123456 helyett próbáljuk meg a 523681 számsorozatot használni.

A gyerek okosóra alkalmazás SeTracker beállítása itt található meg.

Sok sikert kiván a Malbini csapata :)


Hagyjon üzenetet

Az üzenete elfogadás után jelenik meg!